No vienas puses, atsaucība un savstarpēja palīdzība ir brīnišķīgi. No otras puses, diemžēl, autovadītājs, kurš apstājas palīdzēt, ne vienmēr ir pietiekami prasmīgs, lai palīdzētu, nevis kaitētu. Piemēram, jebkurš pieredzējis automehāniķis atcerēsies daudzus gadījumus, kad šādas "palīdzības" sekas bija jālabo servisā – remonts bija dārgāks un prasīja vairāk laika. Visbiežāk bojājumi ir raksturīgi. Teiksim, kaut kas noticis un auto jāvelk uz remontu. Šķiet – balso un pieķeries pirmajam, kas apstājas. Bet velkamās mašīnas svaram jābūt atbilstošam velkošā auto jaudai, nemaz nerunājot par troses stiprumu. Un, ja bremzes ir bojātas, jums ir jāvelk uz stingras uzkabes - bet kam tā ir vienmēr līdzi?
Vai akumulators ir tukšs? Aizsērējušas sveces? Uzlādēsim no sava akumulatora vai nomainīsim izlādējušos pret jaunu.
Caurdūrāt riteni vai trāpijāt bedrē? 30 minūšu laikā aizlīmēsim caurumu vai griezumu, izņemsim trūci. Izlīdzināsim disku. Atjaunosim riteņa bilanci.
Bāka ir tukša, līdz degvielas uzpildes stacijai ir tālu? Steidzami atvedīsim jebkuras markas benzīnu vai dīzeļdegvielu no pārbaudītas degvielas uzpildes stacijas.
Slēdzene iesprūdusi, atslēgas palikušas salonā? Atvērsim durvis 10 minūšu laikā, nesabojājot slēdzeni, nesaskrāpējot krāsu. Labosim signalizāciju. Vai jūsu sirēna nepārtraukti kliedz? Signalizācija ir bloķējusi durvis? Izslēgsim to un labosim uz vietas.